I polisaccaridi di u fungus Tremela ponu riduce significativamente i livelli di glucose in sangue in i topi diabetici causati da tetraoxopyrimidine è topi diabetici indotti da streptochlorin, aumentanu i livelli di insulina di serum, è riducenu l'ingesta d'acqua in topi diabetici. U receptore attivatu da u fattore proliferativu di perossisomi di u topu hè γ (perossisomi proliferatori-activated receptor-γ, PPAR-γ) un regulatore chjave di l'azzione di l'insulina, è l'espressione di PPAR-γmRNA è di a proteina PPAR-γ plasmatica hè stata significativamente aumentata quandu i topi sò stati alimentati. cù tremela polisaccaridi extracellular per 52 ghjorni. Ceci suggère que les tremella polysaccharides peuvent diminuer le taux de glycémie et augmenter la sensibilité à l'insuline en régulant le métabolisme lipidique médié par PPAR-γ.
I polisaccaridi di Tremela riducenu i lipidi di u sangue inibendu l'assorbimentu di lipidi in l'intestini di i topi è i topi, è u mekanismu pò esse perchè i polisaccaridi di u fungu tremella sò saturati di gruppi idrossilici, gruppi carbossilici è gruppi amino, chì anu una forte idrofilia è adsorbe lipidi. colesterol per impedisce l'absorzione di lipidi. À u stessu tempu, u polisaccaridu di fungus d'argentu pò cumminà cù l'acidu biliare, prumove a scarica di l'acidu biliare, bluccà u fegatu è a circulazione intestinale, perchè u metabolismu di u colesterolu pò esse realizatu in una direzzione è riduce i lipidi di sangue. [1]
[Riferimentu].
[1] WEI Guo-Zhi, LI Guo-Guang, JIN Mei-Hong. Prugressu di ricerca nantu à i polisaccaridi di u fungus d'argentu [J]. Sapori è Cosmetici, 2008 (2): 33-35.
Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022